Nayyzzz

axelinaackie.blogg.se / 22 April, 2014 - 18:50 / Allmänt

Nu är jag on my way home from the stable. Red Elenya, Potter och Bosse och putsade allas träns och saldegjordar efter ridning. Det är allt ordning på mig! Skulle egentligen hoppat Bosse idag men eftersom att han fick lugnande igår och det kan sitta i idag också så fick han ett lugnt paddock-pass istället. 
Alla 3 var jätte fina, bra för mig att få rida Elenya lite nu eftersom att snart närmar sig kvalet in till Falsterbo med henne...! 

Fick gå till skolsyster idag och prata massor, kolla syn, längd och vikt. Jag var hela 164cm lång och vägde 47kg. Tydligen var jag långt under medel-vikten i förhållande till min längd och ålder så jag skulle gå dit om en månad och då hoppades hon på att jag skulle ätit mer. Haha det kommer jag inte göra, vill inte vara en fetis. 

HAHAHAH så ful ;)


Postat av: Klara

Vad för Falsterbo kval?

Svar: Ett kval för att kvala in till Falsterbo, eller vad menar du? ;)
None None

2014-04-22 @ 21:02:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: