Påväg hem!

axelinaackie.blogg.se / 03 April, 2014 - 19:37 / Allmänt

2 ponnysar och en häst trimmad, Potter hoppades lite och jag lägger ut film sen, så fin,pigg och glad som alltid! 
Mamma red Bosse första halvtimmen sedan satt jag upp sista kvarten, han var väldigt fin faktiskt. Mamma rider honom för att han inte har varit så fin på marken det senaste så istället för att jag ska traggla runt och inte komma någon vart är det bättre att någon som rider bättre sitter upp. 
Elenya var finfin, hon är lite seg men i slutet fick jag fram henne bra, hon är väldigt enkel och okomplicerad att rida. :) 
Har även köpt nya skor, minnetonkas. As najs!




Postat av: A

Är minnetonka skor varma eller kan man ha dem som vårskor typ?:)

Svar: Man kan ha dem som vårskor. :)
None None

2014-04-14 @ 14:07:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: