Snart tävlingsdags!

axelinaackie.blogg.se / 26 April, 2014 - 14:22 / Allmänt

Jag har ridit ut i skogen på Potter, trimmat Bosse litegrann samt packat och putsat allt. Bosse står badad i boxen och käkar lunch medan jag sitter inne ombytt och klar och väntar på att maten ska bli klar. 
Vi åker om ett tag, hoppar inte förren halv 5. :)





Postat av: Anonym

rider dina föräldrar? :)

2014-04-26 @ 16:24:52
Postat av: Anonym

rider dina föräldrar? :)

Svar: Inte längre men dem har gjort det. Min mamma har tävlat 145 hoppningar och pappa har tävlat 160. :)
None None

2014-04-26 @ 16:24:53
Postat av: Anonym

hur gör du när du stoppar in håret under hjälmen?? :)

2014-04-26 @ 16:27:40
Postat av: Anonym

hur gör du när du stoppar in håret under hjälmen?? :)

Svar: Sätter upp håret i en tofs i nacken, lägger tofsen på huvudet och tar på hjälmen, väldigt enkelt! :)
None None

2014-04-26 @ 17:19:15
Postat av: Anonym

Hur många gånger i veckan hoppar du?
Vad har hänt med polo?
Är Potter till salu?
Jag är 164 och väger 55kg är jag fet då?
Eftersom du skrev de i ett inlägg

Svar: Hemma hoppar jag 1 gång i veckan max. Polo hade fått en hovböld och var tvungen att vila ett tag då han blev väldigt halt av den men efter det att hovslagaren skar bort den är han mycket bättre och ska snart sättas igång!

Japp Potter är till salu!

Nej det är du inte, jag har ju aldrig sett dig eller så men det jag menade med mitt inlägg var att jag inte ville gå upp i vikt då jag är nöjd med min vikt jag har nu.
Men du behöver absolut inte vara fet för att du väger 55kg, det är normalt! :)
None None

2014-04-26 @ 20:48:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: