stallet,stallet,stallet

axelinaackie.blogg.se / 15 April, 2014 - 19:26 / Allmänt

Vill först säga att när jag hade skrivit detta inlägget och skulle publicera det stängdes safari ner så allt försvann så detta skriver jag nu för 2a gången. -.-
 
Hela min dag har spenderats där jag trivs som bäst - i stallet. Förutom att jag tappade min telefon som jag behandlar som världens dyrbaraste diamant som jag älskar över allt annat på denn jord så att den fick sprickor över hela skärmen och det ganska dåligt ridpass har det varit en härlig dag!
Utrustningen hänger på sina krokar, nysmorda med två olika balsam och ponnyerna står i sina boxar med skinande pälsar. De har blivit omhändertagna som de guldkornen som dom är genom att jag har ryktat var och en väldigt länge och Polisen fick också sina bakben och sin svans tvättad med gulsåpa. 
 
Nu väntar jag på att middagen ska bli klar, pasta med tomater, basilika och ostar. Utsökt! Sedan ikväll bllir det (tyvärr) sista avsnittet av ryttareliten!
Helt ok bakben Rallisen ;)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: