Typ så ;)

axelinaackie.blogg.se / 08 April, 2014 - 16:51 / Allmänt






Postat av: Hanna

Hej!
Jag har en fråga bara som det skulle vara snällt om du ville svara på. Vart köpte ni polo och Bosse? Köpte ni dom själva från Irland? Via nån annons sida eller något försäljningsstall?
Du har en superfin blogg!
Kram

Svar: Bosse köpte vi direkt från Irland av en random tjej. Vi åkte runt och kollade runt på Irland och hittade honom. Inte från någon annonssida eller liknande.
Polo köpte vi av en tjej här i sverige. Tjejen innan hade köpt honom från Irland. :)
None None

2014-04-08 @ 17:41:45
URL: http://hannawesterlind.se
Postat av: Anonym

Stör du inte dig också på att hööks kopierar alla Märkessaker? :)

Svar: SOM FAN!
None None

2014-04-08 @ 21:15:28
Postat av: Anonym

Haha , har du sett hööks nya ''kopior'' av animo?

Svar: Nej faktiskt inte, men dom är säkert jävligt lika... xd
None None

2014-04-09 @ 07:23:59
Postat av: Anonym

Ska du till Ljungby? Ska du tävla utomlands nåt iår? Vilka tävlingar 2014?

Svar: Nej inte till Ljungby!
Ska tävla i Drammen(Norge) om några veckor, sedan är det väl de vanliga baltic cup tävlingarna och kanske någon fler.. :) beror lite på hur det går och så på de kommande tävlingarna, både för mig och för Antonia.
None None

2014-04-09 @ 11:03:27
Postat av: Mathilda

Hur gör du för att han ska glänsa så mycket i pälsen? Jag förstår ju att du borstar mycket, men hur gör du? :)

Svar: Tro det eller ej, men det enda jag gör är att jag ryktar honom jätte mycket varje dag. :) använder mig av ryktborsten från boristQ (stavning) farm :)
None None

2014-04-09 @ 16:12:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: