Bosse var felfri!

axelinaackie.blogg.se / 08 Augusti, 2014 - 12:52 / Allmänt

Nolla i kval 1 på SM. Bosse var jätte duktig och hoppade trots att jag inte red toppen. Jag fick inte riktigt hejd på honom, blev inte jätte stilfullt kanske vilket gjorde att jag inte fick så jätte bra stilpoäng. Men slutade på en sista placering i stilen ändå. :) 
Så glad över Bosse, min stjärna! 




Postat av: Anonym

Du är så duktig! Du fick ju visst bra stilpoäng! + att Bosse är så pigg så du borde vara supernöjd :)

Svar: Tack så jätte mycket !<3
None None

2014-08-08 @ 12:57:41
Postat av: Klara

Va kul(: du fick ju jätte bra stil poäng jag tycker du ska vara jätte nöjd!!!(:

Svar: Ja det var jätte kul! Tack! :D
None None

2014-08-08 @ 14:57:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: