gillar/gillar inte

axelinaackie.blogg.se / 04 Augusti, 2014 - 11:18 / Allmänt

Jag gillar inte bloggar:
 
...Som slutar uppdatera utan förvarning. Okej om man har valt att lägga ner sin blogg och skriver det så att läsarna vet. Men att bara sluta uppdatera är dålig stil för att då klickar man in på bloggen varje dag i hopp om att få läsa någonting men blir lika besviken varje gång. 
Så om ni vill sluta blogga på eran blogg, SKRIV DET DÅ! Så svårt är det inte
 
...Som bara innefattar långa inlägg. Alltså nästan bara milslånga texter och sen en ynka bild. Det är kul med långa inlägg ibland men om det bara är mycket text orkar man tillslut inte läsa. 
 
...Med dålig uppdatering. Finns det något tråkigare? Jag skulle väl inte påstå att min blogg har den bästa uppdateringen heller men 1-2 inlägg per dag är för lite enligt mig. Gillar att läsa bloggar med 5 inlägg om dagen, men skulle aldrig kunna hålla den uppdateringen själv dock. 
 
Jag gillar bloggar:
 
... Med mycket kamerabilder och inspobilder. Om man inte orkar läsa någon dag är det bara att scrolla ner och kolla på alla vackra bilder - haha! 
 
...Som har en fin design och så gillar jag bloggar på blogg.se. Nattstad tycker jag blir så rörigt och så mycket reklam. Så blogg.se är bäst enligt mig. Sedan gillar jag när man har en fin header som inte är gjord i pizap eller paint. Den ska se profisionell ut och inte vara rörig. 
Potter <3


Postat av: Tilda

Oooops, känner mig träffad på första 😄😄

Svar: Hahaha inte bra inte bra 😂😄
None None

2014-08-04 @ 21:55:37
URL: http://tildaedin.horseworld.se
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva lite små bloggar du läser? Hade vart intressant :) Tänk om min blogg är med :D:D:D:D:D:D:D:DD:

2014-08-05 @ 09:49:21
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva lite små bloggar du läser? Hade vart intressant :) Tänk om min blogg är med :D:D:D:D:D:D:D:DD:

2014-08-05 @ 09:49:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: