Ridpassen onsdag :)

axelinaackie.blogg.se / 27 Augusti, 2014 - 20:40 / Allmänt

Vilket allmänt bra dag alltså! 
Vädret har varit perfekt verkligen, bra temperatur, soligt och vindstilla. Lagom helt enkelt! 
Har varit så positiv hela dagen också vilket är dn bidragande faktor till en fin dag. 
Bosse var jätte bra idag, tog några skutt och han är så trygg och hoppade fina språng, lätt att reglera och allmänt nayz. 
Polo var grym han med, tog några skutteliskutt på honom men det var mer markarbete då hinderna inte var högre än 1m. Han var as duktig lilla gulleponken. 

Jag skrev mycket mer humoristiskt förr, har tappat det lite kan man säga. Vart tog skämten vägen lixom? Ska bättra mig! 




Postat av: Anonym

Vad skulle du göra om det var en jättefin sak du ville ha, men inte va säker på att just du passar i de?

Svar: Gått till affären där saken finns och provat. Om jag inte skulle haft möjlighet till det skulle jag nog köpt det ändå. Är saken jätte fin finns det ingen anledning att man inte skulle passa i det!
None None

2014-08-28 @ 08:00:36
Postat av: Anonym

Va tycker du om sånna här mönstrade tygryggsäckar? ( om du inte vet vad jag menar sök på snygga ryggsäckar dam på Google;))

Svar: Dom är snygga om man har kläder som matchar bra till. Alltså några stilrena plagg. Annars blir det nog lite för to much!
None None

2014-08-28 @ 09:53:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: