The fault in our stars

axelinaackie.blogg.se / 23 Augusti, 2014 - 21:24 / Allmänt



Ska bli spännande att se filmen, har hört mycket gott om den!

Bosse var jätte fin idag. Trimmade i paddocken (slapp ridhuset finally) och han var super! 
Polo var också jätte duktig, han var hur glad som helst och studsade fram på vägarna, haha världens gulligaste ponny detdär... <3 


Postat av: Anonym

Kan du skriva ett inlägg om vad det var som fick dig att börja rida/tävla Bosse? :)

Svar: förstår inte riktigt frågan.,. Jag fick honom av Antonia? :) Men svarar gärna på din fråga om du förtydligar haha! ;)
None None

2014-08-23 @ 22:50:18
Postat av: Anonym

Menar, han var ju tillsalu först, men hur kom det sig att du började rida honom? :)

Svar: Tanken var först att han skulle säljas och att jag skulle få en annan ponny som inte gjort så mycket, men då han inte blev såld fick jag ta över honom och tur var väl det. Skulle inte kunna tänka mig någon annan ponny! :)
None None

2014-09-07 @ 17:33:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: