Truths

axelinaackie.blogg.se / 12 Augusti, 2014 - 11:45 / Allmänt

...jag avskyr chips. Pringles är ok men skulle ändå aldrig äta det. 
 
...Kakor är det bästa som finns. Jag skulle kunna fylla min godispåse med kakor istället för godis. Dom godaste är cookies och oreo. Hembakat är inte så dumt det heller såklart!
 
...Jag har svårt för att lita på folk, litar inte på många personer.
 
...Jag är jätte rädd att någon ska skada mina hästar när jag inte är där och ser efter dom. 
 
...Jag är väldigt noga med skötseln på dom också. Borstar alltid länge, efter jag har ridit är jag super noga med att tvätta bort allt svett, rengör huvudet osv. 
 
...Men samtidigt behandlar jag dom inte som porslin. Vill gärna att dom ska ha stora hagar (dock gå enskillt) och rider ut i skogen mycket. Tror inte att hästar uppskattar att bli bahandlade som glas, men punkten innan anser jag är viktig och tror dom uppskatta noggrann skötsel. 
olle
 
 


Postat av: anonym

hur håller du polisen så ren? svara gärna i ett inlägg

Svar: Har inget speciellt knep förutom att hålla efter. Har han en smutsig svans eller har fått en kissfläck ser jag till att få bort det lixom. Sen är han väldigt renlig av sig så det måste jag tacka honom för! :)
None None

2014-08-12 @ 11:50:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: