granatäpple… <3

axelinaackie.blogg.se / 06 Februari, 2014 - 19:29 / Allmänt

Jag har precis smaskat i mig det godaste granatäpplet jag någonsinn ätit! Dock kommer jag bli så besviken när jag nästa gång äter ett granatäpple som smakar "vanligt". 
 
Stallet är avklarat och jag hann bara med en idag eftersom att ridhuset blir upptaget klockan 5 varje torsdag. Det var Polo som fick bli riden idag och han var kanon. :D (Lite överdrivet med :D smilysen...)
 
 
Ledsen att behöva skriva detta, men nu måste jag verkligen avsluta detta blogginlägget för att jag har en massa annat att göra... Noppra ögonbrynen, lägga fram kläder tills imorgon, borsta tänderna och träna på spanskan som är tills imorgon... Vill verkligen inte.
Så vacker bild med att det gröna... Detta var en tidig morgon innan skolan, bara någon veckan innan sommarlovet... ÅÅÅHH vill ha sommar :(
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: