Hej typ

axelinaackie.blogg.se / 28 Februari, 2014 - 14:26 / Allmänt

Ett helt dygn sedan jag bloggade, haha fail.
Men jag har seriöst glömt av att blogga, tror att jag blivit senil för att jag har inte tänkt på bloggen en enda gång och jag glömde helt av att det var spanska läxa tills idag. Men istället för att fuska (som jag i vanliga fall skulle gjort) så stog jag upp för att jag hade gjort fel och sade:
- jag har helt glömt av att vi hade läxa men jag pluggar på under helgen så att jag kan göra förhöret på tisdag! :) (och så log jag lite och blinkade med mina långa lösögonfransar) 

Idag är det barrys event som gäller! Peppad. 
Och Scandinavium förstås! Ska gå lite på mässan och kolla på en klass. Men innan det ska båda trimmas en kortis i ridhuset, måste vara as snabb om jag ska hinna. 
Det är najs att hitta sörran på Hemköp när man ska köpa sin aloevera dryck



Postat av: Ebba

Hej Axelina! :-)
Har inte du kvar Ambra längre, varför isåfall? Jätterolig blogg iallafall. ;-)

Svar: Nej det har jag inte, för att Moa tävlar henne i GP-ponnyn.
Haha tack så mycket! :D
None None

2014-02-28 @ 15:57:02
URL: http://axelinaackie.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: