Just like that

axelinaackie.blogg.se / 04 Februari, 2014 - 07:24 / Allmänt


Haha, denna bilden var ju verkligen klockren!
 
Helt vanlig dag idag utan några konstigheter, får hoppas att dagen går fort så att det blir fredag inom kort! Går till skolan med dubbla tjocktröjor idag för att det är så jvla kallt hela tiden. 
Ikväll blir det markarbetsträning igen fast denna gången med Polo och Bosse. 
 


Postat av: Anonym

Tycker du att det är stor skillnad på parlanti stövlarna och de Niro stövlarna? :)

Svar: Nej det tycker jag inte. Parlantistövlarna är snyggare tycker jag men jag gillar Niro stövlarna också! :)
None None

2014-02-04 @ 12:19:45
Postat av: Anonym

Vad har hänt med Claras blogg det går inte att komma in på den

Svar: Vet inte, jag kommer in på den? :)
None None

2014-02-04 @ 13:38:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: