Morgontrött var det ja

axelinaackie.blogg.se / 10 Februari, 2014 - 11:16 / Allmänt

Vaknade halv 11 idag men det är kanske inte så konstigt eftersom att jag har gått o lagt mig halv 1 de senaste dagarna. 
Jag och Felicia skypade hela kvällen och jag somnade medan vi pratade och hade cam på... Så till slut pratade vi i 4 timmar, hahaha!

Nu sitter jag och äter lite frukost. Snart bär det av till stallet och väl där ska båda ridas. :)
Polo ville ta en egopic framför hindret för att han tyckte att det var coolt att han hoppade så högt. ;-)



Postat av: Tilda - TLryttarna

HAHA. Jag kan tänka mig Polos kommentar där "bitch please, jag har hoppat detta" ;)

Svar: Hahaahahah jaa! ;-)
None None

2014-02-10 @ 20:01:22
URL: http://TLryttarna.horseworld.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: