Nu får jag allt leverera!

axelinaackie.blogg.se / 03 Februari, 2014 - 10:58 / Allmänt

Min statistik är jätte bra nu, eller den har varit bra de 3 senaste dagarna iallafall. Så nu får jag försöka behålla alla läsare genom att skriva ännu bättre blogginlägg ! 
 
Vad ska vi hitta på att skriva om idag då? Jag vet! Jag ska försöka få er att bli peppade genom att läsa detta inlägget. Detta kommer bli en utmaning.
Idag är det måndag som ni alla vet. Men istället för att tänka "neeej, inte måndag" tycker jag att ni ska tänka att det är en dag närmare sportlovet, en dag närmare den där tävlingen du kanske längtar till, den dag närmare sommarlovet eller en dag närmare din födelsedag. 


Postat av: Sofie

Kan du inte göra ett inlägg om alla ponnysar du har haft eller lånat?:)

Svar: Har haft/lånat ca 15 stycken så det blir lite tradigt att skriva om alla :)
None None

2014-02-03 @ 12:29:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: