Tänk vad lite sol kan göra...

axelinaackie.blogg.se / 08 Februari, 2014 - 14:12 / Allmänt

Märker ni hur glad man blir när solen strålar ute, snön är så gott som borta och man ser några gröna grässtrån sticka fram? 
Det var egentligen inte det jag ville säga, utan det jag vill få sagt är att årets första tävling är om 4 ynka dagar! 
Jag ska (precis som typ alla andra) åka till Kungsbacka på onsdag och hoppa deras lilla regionala tävling. Vill gärna ha hoppat en lätt klass innan baltic veckan efter så det passar perfekt att hoppa en L.A med både Polo och Bosse! 
Jag har lovat sörran att jag inte ska rida fort med Bosse. Om jag vill, så är vi snabbast i stan, ni skulle sett rundan i Danmark! Jag har ju film på det men tyvärr rev jag 1. Vill ni att jag lägger ut den? Var 3 sekunder snabbare än den galna dansken som vann. ^^ okej nu ska jag sluta skryta.
Ska iallafall inte rida fort, bara få till en trevlig liten runda med båda. :)) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: