tisdag redan…?

axelinaackie.blogg.se / 11 Februari, 2014 - 09:36 / Allmänt

Dagarna bara rusar iväg !
 
Jag vaknade faktiskt nu, ca halv 10 vilket jag tycker var ganska tidigt! Men jag somnade tidigt också, halv 12.
Mamma är och jobbar och sörran är hos en kompis tror jag så jag har heka huset för mig själv fram tills halv 3. Det är ju rätt skönt, även om jag bara använder 0,1% av husets area. ^^
Klockan 3 idag ska jag till tjejen som fixar mina ögonfransar, nästan alla har trillat av så det ska bli skönt att få dit alla igen! 
 
Stallet åker jag till ikväll. De ska trimmas i ca 30 minuter var eftersom att det är tävling imorgon! (lyckodans) Det ska bli så kul verkligen!
 
Nej nu måste jag äta frukost! smörgås i ugnen, proviva och chailatte känner jag mig sugen på ! 
 
 saknar dig cleo<33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: