vilken snigelvecka!

axelinaackie.blogg.se / 05 Februari, 2014 - 19:48 / Allmänt

Det är ju bara torsdag idag... Segt 
 
Men jag har överlevt dagen utan anmärkningar, helt vanlig onsdag helt enkelt! Bosse trimmades i 40 minuter. Valde att lägga ner mycket tid på honom istället för att stressa igenom 2 stycken. Han var jätte konstig i början. Så fort jag lade på innerskänkeln gjorde han ett bocksprång och försökte komma undan. Vet inte om man hade typ träningsverk från igår eller något men sedan när han var uppvärmd blev han riktigt fin i slutet!
 
Ledsen för den korta uppdateringen men nu måste jag lägga mina sista krafter som jag har denna dagen på Engelska läxan vi har tills imorgon! Ska blogga bra under helgen :)
så kul att lägga ut fula bilder på sig själv. ÄlskarT.  Eller det roliga är ju att jag försökte vara lite söt typ.
 


Postat av: Embla

Kommer troligen göra din vecka ännu segare då jag talar om det faktum att det bara är onsdag idag 😂😂

Svar: HAHAHAHAH omg, snacka om att jag har noll koll!
None None

2014-02-05 @ 20:59:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: