2013 - 2014

axelinaackie.blogg.se / 01 Januari, 2014 - 21:22 / Allmänt

Överallt på bloggar och instagram har alla gjort sammanställningar av 2013, så jag följer strömmen, haha! 

För mig har 2013 varit ett ganska så bra år. Jag har nog inte gjort något som utmärker sig speciellt mycket utan allt har rullat på bra. En av de roliga sakerna som hänt var när jag debuterade 130cm med Polo och vann men det är ju ingen jätte stor grej heller egentligen. 
Inget speciellt dåligt har hänt heller, ett väldigt lamt år som har gått sjukt fort. 

Lite tråkigt att skriva om det förflutna så jag ändrar ämne mitt i allt och skriver lite om det kommande året - 2014 som jag ser väldigt mycket fram imot! 
Det känns verkligen som en nystart med ett nytt år. 
Till exempel startade jag året med att gå på ett stretching pass på 1 timme här i Spanien, samt gymmade jag en stund och sprang 2 km på bandet, cyklade 3 km och gjorde 15 magövningar. #fitinspo eller hur? HAHAHAH. Men jag ska bli lite bättre på att hålla mig i form i år - ett nyårslöfte. ( ca 5 pannkakor med sirap och choklad till frukost och DET GICK PRECIS FÖRBI SERIÖST VÄRLDENS FETASTE MÄNNISKA, HAHAHAH var tvungen att skriva det mitt i denna meningen) 
Vart var vi? Jo, cola till maten också. 

Målen som jag har med ponnyerna har ni ju redan läst så lite onödigt att ta de igen haha. ;) 
Sluddrigt inlägg, hade lika gärna kunnat skriva "är fett taggad inför 2014!" Men nu fick ni lite att läsa! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: