fina fashion bilder gör allt!

axelinaackie.blogg.se / 26 Januari, 2014 - 08:18 / Allmänt

Vill så gärna att min blogg ska innehålla fina fashionbilder på dagens outfit tagna med systemkameran. Läskande matbilder med det perfekta ljuset och den vita, lysande bakgrundsbilden. Men det blir aldrig av att jag tar fram kameran, tar bilden, laddar över bilden till datorn och sedan publicerar den. Lättare att ta bilden direkt från iPhonen och lägga upp från mobilen. Men det resulterar i en ganska ful blogg eftersom att bilderna blir lite halvslaskiga. Ska försöka bli bättre på den fronten!
 
En blogg som verkligen uppfyller mina kriterier i bra bilder är http://www.nattstad.se/gildablomqvist ! En tjej i min klass (vars bror? är fotograf tror jag?) så det måste ligga i generna att vara bra på att fota.
Tycker iallafall att ni borde gå in och läsa denna bloggen som förutom de fina bilderna är väldigt bra!
 
tyckte denna bilden var lite fashion så den passade bra här! 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: