Godnatt!

axelinaackie.blogg.se / 29 Januari, 2014 - 22:46 / Allmänt

Kvällen spenderades på det bästa stället på hela jorden, själv tillsammans med ponnyerna ute i paddocken! Alla 3 fick sig ett ordentligt (och faktiskt seriöst) ridpass ute i snön. Är jätte nöjd med alla 3 och alla var pigga och glada!

Imorgon ska jag till tandläkaren halv 8 på morgonen. Alltså HUR kan den människan som bestämde att jag skulle dit halv 8 ha hjärta att göra så mot en liten flicka? :( 
Därför måste jag börja avrunda mitt korta lilla kvällsinlägg nu eftersom att jag bara kommer få 7,5 h sömn inatt! :O
Älsklingspotter


Postat av: Amilia

Snygg blogg!!
Hur gammal är du ?
Vad heter din häst ?
Vilken ras är din häst ?

Svar: Tack så mycket!
Jag är född 00 så fyller 14 om en månad. ^^
Jag har 3 ponnyer för tillfället som kallas Bosse (connemara), Polo (connemara) och Ambra (Welsh)
None None

2014-01-30 @ 06:44:48
URL: http://amiliav.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: