Hem ~ ljuva hem!

axelinaackie.blogg.se / 07 Januari, 2014 - 20:44 / Allmänt

Ååhhh, ni förstår inte min nostalgi över att vara hemma, inte ens att det är skola imorgon kan dra ner på glädjen! (Okej där ljög jag) 
Under resans gång har jag köpt grymmaste presenterna till världens bästa vänner - Clara och Felle. Eller jag vet inte om dom kommer tycka att presenterna är bra, men personligen är jag väldigt nöjd! 

Imorgon kommer bloggen igång som vanligt igen, inte bara små,korta "här och nu" inlägg som det blivit under Spanien-veckan. 
Jag har till och med planerat att ställa klockan extra tidigt imorgon bitti för att blogga ett sånt där mysigt morgoninlägg. VAD SA NI NU VA?? 
// världens mest morgontrötta människa.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: