Mina 3 favvobloggar!

axelinaackie.blogg.se / 31 Januari, 2014 - 10:17 / Allmänt

Nu när jag äntligen har lärt mig hur man gör så att länken till bloggen inte syns utan det står "hääär" eller "denna" kan jag göra ett sånt här blogginlägg. Man blir alltid lika spänd att det är ens egen blogg när man läser dessa typen av blogginlägg och blir så besviken när det inte är det - haha! Men var inte ledsna om det inte är eran blogg som är med i detta inlägget! 
(99% av bloggarna jag läser är hästbloggar så det är bara hästbloggar jag kommer tipsa om, så ni vet)
 
Vill börja med att tipsa er om min favoritblogg som jag läser 3-4 gånger om dagen. Det är en blogg som alltid innehåller välskrivna blogginlägg, inte bara "hej är i skolan, sen till stallet, byyyyee" utan mycket text (som jag gillar) och tips och ibland lite roliga "tävlingar"
Tycker verkligen att ni ska klicka er in HÄÄR!
 
Sedan gillar jag såklart DENNA bloggen. Känner hon som skriver och det är kanske den stora anledningen till att jag gillar bloggen? haha, Här kan ni se mycket matbilder (som jag älskar) men inte så mycket långa, djupa tankar precis. Detta är mer typen av blogg som är lite skämtsam men ändå lite allvarlig och mestadels står det om hästar. 
 
3a kommer en blogg som inte alltid har 100 bra uppdatering men jag älskar den ändå. Jätte fina bilder och ibland kommer det långa och djupa inlägg som är väldigt roliga att läsa för att hon som driver bloggen är så öppen. Tror att de flesta redan läser den här bloggen men tycker ändå att ni ska klicka HÄÄR!
 
 
 
 


Postat av: Tilda - TLryttarna

Åh tack o tack oooo tack! :D

2014-01-31 @ 11:09:07
URL: http://TLryttarna.horseworld.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: