Nu ska jag sprida lite hat

axelinaackie.blogg.se / 26 Januari, 2014 - 16:28 / Allmänt

- hatar vintern
-hatar kyla
-hatar att frysa
-hatar att jag alltid glömmer handskar när jag rider
-hatar att rida 3 hästar på rad utan varken värme eller mat. 

Så, nu när jag har hatat av mig kan vi börja med det positiva! 
Ambra reds ut runt skolan och var jätte snäll, pigg o glad och traskade på utan att tveka!
Bosse reds i ridhuset - 1 timmes hårdträning. Han var inte så kul i början för att det stog hinder framme och han blir så spänd då. Men det var ändå bra eftersom att det blev lite miljöträning för honom! Fick igenom honom efter en liten stund när han hade galopperat av sig så jag är nöjd.
Polo reds också i ridhuset, när jag satt upp skulle jag egentligen velat bryta ihop eftersom att jag var så kall och hungrig att jag var nära döden. Fick till ett kort pass och han var duktig. Var tvungen att bryta efter ca 20 minuter för att om jag skulle ridit längre skulle jag blivit arg på honom eftersom att jag var på ett fruktansvärt humör. 
Haha, tänk om det var mitt rum på bilden! <3 


Postat av: Frida

Vet du något om Falsterbo skulle ha children competition i år? Har för mig att du skrev nått om det i höstas.
Kram :)

Svar: Ja det ska vara children i Falsterbo! Det kommer vara 3 kvalomgångar under våren som går i stil! :)
None None

2014-01-26 @ 20:35:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: