på dåligt humör

axelinaackie.blogg.se / 16 Januari, 2014 - 17:32 / Allmänt

Hann inte åka till stallet och rida idag på grund av strul med hämtningen. Efter världens segaste dag i skolan från halv 9 till 4 måste jag åka till stallet för att orka med mig själv typ - haha. Så att bara komma hem efter en lång skoldag och inte åka till stallet resulterar i en depressiv dag utan varken motivation, inspiration, ork eller lust. 
Tror det är därför jag inte kan göra läxorna de dagarna jag inte är i stallet, jag får lixom ingenstans att samla alla de orden jag precis rabblade upp. 
 
Men ska försöka träna på spanskaläxan trots att det kommer vara svårt - i princip omöjligt.
 
Imorgon får ni reda på vilken ponny det är som kommer... 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: