Betar stjärnan

axelinaackie.blogg.se / 08 Juli, 2014 - 09:53 / Allmänt

Är ute på morgonpromenad med Bosse nu. När han ska vara här i så många dagar tycker jag att det är viktigt att han får komma ut så mycket som möjligt. 

Imorgon gäller det, då rider jag och Bosse in på stora gräsbanan. Det ska bli så himlahimla roligt ska ni veta! :D 

(Var tvungen att pausa skrivningen för att jag tog ut världens största taggbuske från Bosses mun, haha!)

Idag ska jag mest chilla, kolla på lite klasser och äta massor med glass, det är så sjukligt varmt idag att jag är helt genomsvett fast jag bara står stilla nu! 
Sen ska Bosse trimmas idag också såklart men får se vilken tid det blir. 

Ska visa er bilder sen på vad jag köpt också såklart!!

Bild från igår när vi gjorde en cykelblomma🌸🌸😂


Postat av: Anonym

vad har du för tema på bloggen? :)

Svar: Anna form har gjort det. :)
None None

2014-07-08 @ 17:26:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: