Deg morgon

axelinaackie.blogg.se / 15 Juli, 2014 - 12:34 / Allmänt

Klockan är halv 1 och det jag har gjort är att...? Kollat på disneychannel och ätit 2 mackor. Haha men det är nayz, man måste passa på att ta det piano när man får chansen, för mig blir det inte många sådanna dagar! 

Såg från mitt fönster att Bosse sprang lite i hagen förut, gick ut och kollade vad det var. Säkert 10 blinningar på varje sida av halsen satt och sög blod - fy fasen vad äckliga dom är ! Klädde på honom ett heltäckande flugtäcke och huva och han blev lugn på direkten. Han är jätte känslig mot flugor så han går klädd i ett islandshästflugtäcke (sånt som täcker under magen) hela tiden. Annars får han panik och springer runt, det skulle jag visserligen också gjort om det satt 20 blinningar på mig.. 

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: