en lugn dag

axelinaackie.blogg.se / 11 Juli, 2014 - 14:58 / Allmänt

Sov till strax efter 10 och sedan dess har jag bara tagit det lungt. Bosse håller Elenya sällskap här hos mamma så nu får dom båda gå och äta gräs några dagar. Bosse ska bara få ta det lugnt i 4 dagar tänkte jag och bara få gå och äta gräs! Under de kommande dagarna är Polisen i fokus då han ska tävla i Strömstad nästa helg. 
Det enda jag gjort idag är att ha mockat, ätit frukost och vikt lite tvätt, effektiv dag må jag säga! Haha nej men är trött efter 5 dagar på tävling. :)
 
 
 
 
 


Postat av: Anonym

hur ser din blåa animokavaj ut på baksidan?

Svar: den har ett brunt mönster. :)
None None

2014-07-11 @ 15:20:04
Postat av: Anonym

vart har du köpt ditt schabrak som är svart med rosa passopal?

Svar: på mässan på göteborg horseshow i montern "toprider"
None None

2014-07-11 @ 15:20:33
Postat av: Anonym

när kommer filmerna från falsterbo?

Svar: nu :)
None None

2014-07-11 @ 15:20:55
Postat av: Anonym

kan du ta bild på det du köpte?

Svar: Japp jag ska göra det idag tänkte jag!
None None

2014-07-11 @ 15:30:50
Postat av: Anonym

på din samshield hjälm, är det typ mocka eller plast? hoppas du fattar! grattis till igår :)

Svar: på min tävlinshjälm är det mocka på sidorna och skinn i mitten och min hemma hjälm är det plast. :)
Tack!
None None

2014-07-11 @ 15:38:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: