Fredag!

axelinaackie.blogg.se / 18 Juli, 2014 - 10:51 / Allmänt

Har ni tänkt på vad värdet i en fredag har försvunnit nu under sommarlovet?`Jag menar, en måndag kan vara minst lika bra som en fredag nu när det inte är någon skola. Men jag ska iallafall vara lite snäll mot fredag och visa min uppskattning. Bara vetskapen om att det är just fredag gör ju det hela lite bättre ändå !
 
Inte nog med att det är fredag, jag ska ju till Strömstad imorgon och tävla vilket blir ett extra plus i kanten! Hoppade Polo igår som sagt. Gick OK men inte fantastiskt. Polo var snäll och hoppade hela tiden, det är mer mig själv jag är lite besviken på för att jag red inte så bra och lade in onödiga galoppsprång. Men det blir oftast bättre på tävling för då tar jag det mer på allvar och jag vet ju att Polo alltid ställer upp. Antonia filmade lite från igår och när jag kollade på filmerna såg det så fult ut att jag var tvungen att radera filmerna på dirren. Man är ju alltid mer kritisk mot sig själv så om någon annan hade sett filmen kanske dom inte skulle tyckt att det såg lika fult ut som jag tyckte, men det var inte vackert iallafall. 
Det som såg fult ut var min sits, och att jag satt till innan hinderna. Så slutar jag med det kanske jag kan publicera filmer från träningar framöver, om något år eller två. ;)
Nej nu ska vi inte vara negativa, idag ska Polo ta det lugnt och ridas i skogen, bara ha en skön ridtur. Ska ta med Bosse till pappa också så han ska börja ridas idag. Blev exakt en veckas vila för honom så nu är det hårdträning igen!
 
 
 
 


Postat av: Ebba

Ska du hoppa Msva imorgon på polisen? :)

Svar: Njaa, kanske. Beror på hur det går i MsvB'n!
None None

2014-07-18 @ 12:45:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: