Fullt fokus

axelinaackie.blogg.se / 09 Juli, 2014 - 09:03 / Allmänt

Idag är det tävling, MsvB + 5 så 125cm på stora gräsbanan. Bosse och jag är laddade och detta ska bli riktigt riktigt kul!



Postat av: Anonym

Tyckte inte du att GPA hjälmar är fula och speciellt den modellen? ;-) stort lycka till ni är bäst och ni kommer vinna lätt och äga ut dom andra!! <3

Svar: Jag tyckte det förr. Faktum är att jag tyckte att dem hjälmarna var dom fulaste som fanns! Men nu har jag ändrat åsikt och tycker att som är as coola. :)
Tack så mycket<3
None None

2014-07-09 @ 11:27:50
Postat av: Anonym

är det en gpa hjälm med jättestor skärm?

Svar: Japppp :)
None None

2014-07-09 @ 19:24:56
Postat av: Sarah

I vilken monter köpte du GPA hjälmen? Sjukt snygg men har inte hittat någon monter som säljer den :)

Svar: Faktum är att det är Sörrans hjälm och hon har varit så snäll och lånat ut den. Men hon köpte sin på svensk ridsport i Kungsbacka. Tror den finns på skara hästsport också. :)
None None

2014-07-10 @ 01:03:00
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: