Godaste <3

axelinaackie.blogg.se / 02 Juli, 2014 - 18:42 / Allmänt



Denna skönheten har jag precis slukat. Inte bra att frozen yoghurt har öppnat i kungsmässan eftersom att jag kommer äta där typ varje dag... Men Yolo får man inte glömma. 
Jag har varit i stallet hela dagen vilket har varit skoj, det är alltid kul att vara i stallet! 
Antonia trimmade Bosse och sen red vi två ut på Polo och Sonja. Bosse var jätte fin i slutet och lite tittig i början. Men efter att han fick galoppera ett bra tag slappnade han av och såg väldigt beskedlig ut!
Uteritten gick också bra förutom att det började smådugga och att Antonia knödde ner mig i diket flera gånger och galopperade före mig fast Polo måste få vara först. + så slog hon mig i huvudet på min hjälm också så både jag och Polo blev rädda. 
Annars gick det bra. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: