Godmiddag!

axelinaackie.blogg.se / 12 Juli, 2014 - 14:40 / Allmänt

Istället för "godmorgon" blev det "godmiddag" eftersom att jag inte bloggat på hela dagen och klockan är redan halv 3. Men det har varit full rulle hela dagen bestående av att bygga hagar, äta frukost, åkt till stallet, ridit Polisen (som var jätte duktig) och nu är jag påväg hem igen. Om en halvtimme rullar bilen till Falsterbo igen för att se på fourbaren, 6årsfinalen och den stora 160cm klassen imorgon. Vi bor på hotell över natten någonstans i Malmö så det blir nayz, speciellt med hotellfrukost<3<3<3 
Jag blev ju kvalad till fourbaren med Bosse men valde att inte hoppa för att det kändes onödigt. För er som inte vet vad det är så är det en höjdhoppning där den som hoppar högst vinner helt enkelt! Men är lite för chicken för att ställa upp i en sån tävling också. ;-) 

Nu måste jag ta en 5 minuters dusch innan vi åker, hörs sen. 


Fhs
Foto: Tilda Edin 


Postat av: Anonym

Vilka är det som startar i fourbaren? kan du lägga ut resultaten från den sen?

Svar: Evelina, Ida, Julia och en dansk. Evelina och Ida kom delad 1a och hoppade 150cm. :)
None None

2014-07-12 @ 14:43:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: