Hej, jag lever

axelinaackie.blogg.se / 27 Juli, 2014 - 11:56 / Allmänt

Nästan iallafall.
Idag mår jag lite bättre, är piggare men har fortfarande ont i halsen, nacken och det känns som att mitt huvud ska falla isär så fort jag byter nivåskillnad. Alltså när jag ska böja mig ner eller ställa mig upp. Segt att vara sjuk måste jag medge, men man får se det från den ljusa sidan! Man uppskattar livet mer sen när man blir frisk. :) 
 
Jag gör inte så mycket på dagarna och har inte gjort så mycket de senaste två förutom att ligga i soffan, sova, kollat på hannahmontana och spelat wordfeud med Clara. Ja, jag var seriös med det sistnämnda. Haha det är faktiskt roligt fortfarande även om det är 2 år gammalt.
Polo vilar nu när jag är sjuk men Antonia får rida Bosse idag, vare sig hon vill eller inte. Hon red ut honom igår men väldigt kort så idag får hon allt rida honom i paddocken. 11 dagar kvar tills sm :):):):):):):):):):)
 
Har ganska lite inspiration nu när det enda jag ser är mörker och elände, (djupt sagt måste jag säga) 
NU FICK JAG EN SNILLEBLIXT!! Har en del nya kläder som jag inte visat för er, kan ju fota dom och visa! Så får det bli, vare sig ni vill eller inte.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: