Hej och hå

axelinaackie.blogg.se / 11 Juli, 2014 - 23:10 / Allmänt

Det började med att Bosse sprang i hagen för att han var irriterad på flugorna. Han hade varit ute i ca 2 timmar då så jag tänkte att det var bättre att ta in honom. Då fastnade han i tråden men som tur var ingen ström på och han kom loss ganska fort så ingen skada skedd.
Sen släppte vi ut dom senare under eftermiddagen fast i grushagarna då vi skulle iväg och inte ville ha dom på gräs då. Bosse som är en hungrig typ sträckte sig under tråden som hagen var stängd med för att nå gräset på andra sidan och kom under tråden. Sprang iväg och fastnade lite i en annan tråd innan jag fick fatt på honom. Änglavakt att han inte har fått ett endaste litet sår och verkar helt oskadd. 
Imorgon ska han ha en lite större gräshage med dubbla staket (en hage i en annan hage) så att han inte rymmer igen. Knäppa, hungriga lilla ponny
 
Polo var väldigt pigg men fin idag. Efter 5 dagar semester hade jag inte förväntat mig så mycket annat så jag är nöjd iallafall! Lite motvillig till vänster i början men sen i slutet blev han mjukare och kändes fin. Duschade av honom efter ridpasset och sedan packade jag upp allt från tävlingen så nu är allt det gjort - så skönt!
 
Klockan är 11 och jag har inte ätit middag än, men såsen står och kokar på spisen, rotfrukterna gräddas i ugnen och oxfilen ligger på grillen så det väntas en fantastisk måltid hoppas jag!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: