Polisen

axelinaackie.blogg.se / 16 Juli, 2014 - 23:10 / Allmänt

Idag red jag ut med Polo, sörran och Sonja. Vi skrittade mest men travade lite också på de grusvägarna vi red på, finns inte så mycket att skriva om ett uterittspass mer än att han var jätte snäll, pigg och glad!
Igår efter det att jag hade ridit tog jag honom till spolspiltan och duschade bort allt smuts från svansen och bakbenen. Både benen och svansen var som finaste silver idag, dock hade han kompenserat upp det hela genom att rulla sig i kiss så hela hans rumpa var helt gul-fläckig... Sånt är livet när man har en skimmel, bara att inse det. ;-)
 
Sen har jag också promenerat med Bosse i 20 min idag. Tror han gillar livet som inkluderar gräs 6 timmar per dag och 20 minuters långa promenader - haha! Snart är semestern över Bosse ska du se, bara 15 dagar kvar till SM så snart börjar hårdträningen igen! Men jag tror att det har varit nyttigt för honom att ha vilat dessa sex dagarna, blir ju inte så många vilodagar annars. 
SÅ SJUKT LIKT BOSSE, Bosse till höger (rumpan) och hans tvillingsjäl till vänster
 


Postat av: Anonym

20 dagar till sm!

Svar: Aha, kanske räknade fel då haha ;)
None None

2014-07-17 @ 00:09:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: