Ridbyxor

axelinaackie.blogg.se / 23 Juli, 2014 - 11:59 / Allmänt

Mina nästa ridbyxor ska vara från Kingsland och klarblåa/mörkblåa. Gillar alla 3 modellerna som ni ser på bilderna, dock är den turkosa färgen svår att matcha till... Vill verkligen ge tumme upp till Kingsland ridbyxornas kvalitet, har haft mina blåa med fjäril på fickan i ett och ett halvt år och dom är i jätte bra skick fortfarande!
Mina nya aprikosfärgade från "montar" däremot som jag köpte för en månad sedan har redan börjat gå sönder på bakfickorna... Blir så trött när såpass dyra grejer inte kan hålla kvaliten!
Mina animo är ine heller särskillt bra i kvaliten, har ponydivision (hur det nu stavas) och de har blivit jätte noppriga på låren. 
Så Kingsland ridbyxor for the win! Grym kvalitet så vitt jag vet och riktigt snygga plus bra passform och super sköna! Inte lika svinigt dyra som Animo heller vilket alltid är ett plus ! 
Snart hoppas jag att några av dessa par kan ligga i min garderob! :)
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: