Så gott tyckte dom !

axelinaackie.blogg.se / 21 Juli, 2014 - 15:49 / Allmänt







Postat av: Anonym

hur många globengehäng har du vunnit i år? hur många poäng har du sammanlagt? är ditt mål att rida prins carl fhilips pris?

Svar: Jag har vunnit 3 stycken i år. Vet inte hur många poäng jag har och jag hade tänkt vara med i globenkvalen men att komma med till stora finalen är riktigt svårt ! :)
None None

2014-07-21 @ 16:09:06
Postat av: Anonym

när du går i skolan, brukar du ha ordning i ditt skåp då?

Svar: Jag har allt jätte ordningsamt. Jackan på kroken, skorna på golvet, väskan står också på golvet men ordentligt så att min medhavda mat inte kvaddas, böckerna står prydligt på rad på översta hyllan, pennfack på andra hyllan och inga lösa papper. :)
None None

2014-07-21 @ 16:40:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: