Snödroppen för mig själv

axelinaackie.blogg.se / 09 Juli, 2014 - 22:22 / Allmänt

Eftersom att vår lastbil är helt vit kallas han för snödroppen, anteckna helst. 
Valde att inte göra något ikväll med de andra och istället ta det lugnt, gå ut och beta med Bosse, ta hand om honom, städa snödroppen och chilla. Är väldigt trött efter 4 dagar på tävling med uppstigning klockan 7. 
Har precis tagit mig en dusch i snödroppens sköna men väldigt lilla dusch-utrymme. Mamma och Antonia är någon annanstans så jag har gott om plats för mig själv, gillar att vara själv och gå omkring och fixa med saker. Skulle tycka att det var jätte kul att gå omkring själv i ett rum och städa. Kanske skulle jag bli städare ändå? ;) 

Nu ska jag krypa ner i sängen och ladda upp inför morgondagens 130cm Grand prix. Hörs imorgon ochkom ihåg att det alltid finns folk som har det sämre än dig så klaga inte <3 
(Nackdelen med att gå och lägga sig nu är att success spelas på högsta volym 3 lastbilar bort typ...)
Ja, jag måste dela slaf med sörrisen men jag ser det från den ljusa sidan. Det är bara halva natten eftersom att hon inte kommer hem förrän mitt i nätterna - så nayz. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: