Some new things

axelinaackie.blogg.se / 27 Juli, 2014 - 13:50 / Allmänt

 
 
 
Sprillans nya dojjor som jag faktiskt fick av mammsen, väldigt snällt! Riktigt Töffa tycker jag och gör sig snyggast tillsammans med mina nya one teaspoon jeans.
 
 
Nolita jeansjacka, snygg på sommaren framförallt. Funkar bra över lite vad som helst!
 
 
Inte lika snygga som plaggen ovan, men om man matchar dom med något fränt funkar dessa också. Köpte dom mer som mjukisar och dom är riktigt sköna. 


Postat av: Anonym

Va heter du på instagram?

Svar: På instagram heter jag: axelinaph :)
None None

2014-07-27 @ 15:13:15
Postat av: Lina

Hej! Skorna var riktigt fina. Undrar var hon har köpt dom eller lm det kanske är något speciellt märke? Tacksam för svar! Älskar din blogg

Svar: Venti nove hette butiken om jag inte minns fel och den ligger inne i gbg. :)
Kul att du tycker om den <3
None None

2014-07-27 @ 17:54:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: