3 kul sanningar om mig

axelinaackie.blogg.se / 29 Mars, 2014 - 15:07 / Allmänt

1. Jag är helt beroende av mackor, jag lever på mackor rättare sagt. En normal dag äter jag 7 stycken. 
Vill verkligen hitta något annat som jag kan äta istället för mackor men eftersom att jag inte gillar yoghurt blir det lite svårt... Så om du vet något as gott mellanmål som går snabbt att göra - säg till! 

2. Det tråkigaste som finns att göra i ett stall är att klippa hästar tycker jag. 
Dock måste jag upplysa er om att idag när jag rakade Potter tog det 20(!!) minuter. Rätt snabbt ändå! 

3. Hästar som är lata, hästar som stannar och hästar som bockar klarar jag inte av. 




Postat av: Sandra♡

Officialsaandy.blogg.se
Hur gammal är du?♡♡♡

Svar: 14 :)
None None

2014-03-29 @ 17:14:48
URL: http://officialsaandy.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: