Bloppis

axelinaackie.blogg.se / 22 Mars, 2014 - 20:25 / Allmänt

Lexington hoodie storlek XS, nypris 1000:- , Mitt pris 250:- inklusive frakt SÅLD

Pikeur ridbyxor, storlek 152. Nypris 900:- , Mitt pris 150:- inklusive frakt
 
 
 
Vitt linne med spets och banden går i kors i ryggen. Storlek 152 (11-12 år) 80 kr inklusive frakt
 
Grå/vit tröja med inslag av lite andra färger. Nypris 300:- Mitt pris 100:- inklusive frakt
 

Röd HV-polo hoodie, jätte mysig. Storlek S (barnstorlek men passar mig) Nypris 700:- Mitt pris 170:- inklusive frakt (Har 2 av dessa, exakt likadana, den ena är såld) 
 
 
Blus med halvlånga ärmar, använd 2 gånger. Storlek 36 (passar mig) nypris 300 typ, Mitt pris 100:- inklusive frakt. 
 
 
stickad Tröja med fransar på ärmarna. Modellen är lite kort i midjan. 100:- inklusive frakt
 
Poncho/polo-tröja. Skön att ha på sig. 100 kr inklusive frakt.
 
Pikeur tävlingsskjorta storlek 162. Ljusrosa. Nypris 700:- Mitt pris 150:- inlkusive frakt.
 
 
Replay shorts. Storlek 30-kidz(haha) De är lite små för mig så om du vet att du är lite mindre än mig borde de passa. Nypris 600:- Mitt pris 100:- inlkusive frakt
 
 
Vita ridbyxor, 2 par likadana har jag som ska säljas. Storlek 140, helskodda. Blingbling på bakfickan och stenar som knappar. Nypris 500:- Mitt pris 150:- inklusive frakt.
 
 
Parlanti Chaps, ser axakt ut som på bilden(glömde ta bild på dem) 
Om du är intresserad så kan jag mäta exakta mått och skicka. Men om du är typ lika stor som jag borde de passa. Nypris 1200:- Mitt pris 450:- inklusive frakt.
 
MAILA VID INTRESSE TILL: [email protected]
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Agnes

Hej skulle du vilja ta mått på chapsen, hur lång är du och har du breda vader?:)

Svar: Jag mailar måtten, jag har rätt så smala vader och är 165 lång. Men mailar exakta mått som sagt! :)
None None

2014-03-22 @ 20:46:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: