Bra dag !

axelinaackie.blogg.se / 31 Mars, 2014 - 21:13 / Allmänt

Shoppingen var inte på min sida, var påväg att köpa de finaste jeansen jag sett men det blev tyvärr inte så, såg en jätte fin gant tröja men den fans inte i min storlek och alla xxs på denimjeansen var slut. SCORE på den va? -.-
Men med mig hem fick jag en underbar lunch på jensens beefhouse och frozen yoghurt som var lika gott som alltid. Det ska öppna en yoghurt bar här i Kungsbacka i maj tror jag, så underbart eftersom att jag kan gå dit på rasten! 

Har precis kommit hem från en springrunda och gjorde precis 2 minuter planka och 10 situps. Nu jädrans ska jag hålla detta varje kväll - SKA.

Vilken ser godast ut?? Den till vänster är min och till höger är Claras. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: