D e najs

axelinaackie.blogg.se / 11 Mars, 2014 - 18:43 / Allmänt

Polo reds en frisk tur i skogen på 40 min, väldigt mycket backar så han var helt flåsig när jag hade galopperat upp för en av backarna. Jag har inte ridit den rundan sedan i höstas, inte ridit i några backar sedan i höstas heller så han har säkert tappat lite kondis. 
Han var iallafall as pigg och as glad hela rundan, han tycker om möjligt att det är dubbelt så kul att rida ut än vad jag tycker, alltså älskar han det! ;-) 
Bosse trimmades i paddocken och han har äntligen vant sig vid paddocken så nu är han lugn även där. Han var as fin verkligen, det märks stor skillnad i övergångarna speciellt. Jag har ju tränat väldigt mycket på det det senaste! Efter det brillianta Ridpasset ryktade jag honom länge, putsade sadeln idag igen, tvättade bett och putsade tränsen. Min utrustning mår tiptop så att säga. ;-)

Nu ska jag åka hem från älskade stallet, äta middag, träna på engelska läxan och sedan klockan 8 är första avsnittet av ryttareliten på 1an som jag såklart ska se! 
Har bara en läxa så vitt jag vet, dat lycka






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: