Falsterbo...

axelinaackie.blogg.se / 14 Mars, 2014 - 07:00 / Allmänt

Började helt plötsligt längta jätte mycket till Falsterbo i sommar. Älskar att vara där och det har varit extra roligt de 2 senaste åren eftersom att sörran har varit med och tävlat. 
Mitt mål var att kvala dit med Elenya och hoppa childrenklasserna med henne (som jag nämnde förra året). Men nu visar det sig att det även finns juniorklasser i Falsterbo som Antonia ska försöka kvala till. Antonias klass går före min såklart eftersom att det är hennes häst, så det är jätte tråkigt att jag kanske inte kommer hoppa Elenya där... :( 
(håller tummarna att sörran inte kvalar in såklart) ;)
Annars får jag hitta en annan childrenhäst. Hade varit najs att köpa en storhäst som jag kunde rida children klasserna på i år. Men helst vill jag ju ha Elenya... 

Får helt enkelt kvala till mountain horse ponycupen med Bosse, haha det är mer en dröm än ett mål men jag kan ju alltid drömma. ^^







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: