läxor...

axelinaackie.blogg.se / 17 Mars, 2014 - 18:07 / Allmänt

Har suttit och tragglat 41 okända spanskaord i en timme nu. Känns som att jag kan dem hyfsat nu iallafall men måste nog träna ett par gånger til innan förhöret.
Har även fått gjort en matte-.diagnos så nu har jag bara en spanska text och en engelskatext kvar att läsa på. 
 
Inget stall idag pga att allt blev så sent, mycket läxor och ponnysarna har inte vilat på 3 veckor. Lugnare skrittpass har de fått såklart, men inte hela vilodagar.
Ingen rolig dag eftersom att det inte blev något stall, menmen...
 


Postat av: Anonym

är det något ämne i skolan som du har svårt för? gillar du ditt namn? om du fick välja vad skulle du hetat då? :)

Svar: Nej jag har inte svårt för något ämne, har väldigt enkelt för mig i skolan faktiskt. Däremot tycker jag att alla NO ämnerna SUGER. Men inte för att det är svårt, utan för att det är fullkomligt onitressant. Ja jag gillar mitt namn, det jag gillar är att det är så ovanligt.
Jag skulle nog inte vilja heta något annat än Axelina, men om jag måste svara på den frågan skulle jag nog vilja heta Chloe. Uttalas klowi ;-)
None None

2014-03-17 @ 20:27:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: