mycket gjort !

axelinaackie.blogg.se / 29 Mars, 2014 - 20:31 / Allmänt

Den lilla stora listan jag skrev imorse är avbockad, ALLT är klart plus lite till. Har gjort allt på listan, varit ute och gått 2 km, rakat hela Potter och hoppat (utan häst, med Felle)
Hoppningen(med mig själv) gick rätt så kasst. Nu under min vintervila har jag fallit ur kan man lungt säga. Fick kämpa för att ta mig över 115 och blev helt slut efter 3 språng. Tror nog att jag måste träna en del, målet i år är ju 130cm...
 
Annars har jag haft en mysig dag. Förutom den raska skogs-promenaden med Polo har jag badat både honom och Bosse så att de luktar citrus. Alla fick gå utan täcken i hagarna idag och självklart skulle mina ponnysar rulla sig typ 5 gånger i den fuktiga sanden. -.- Lite drygt men nu är de rena!
 
Ridpassen gick kanoners, Bosse headshakade en del dock men annars gick det bra. Potter var väldigt fin, hoppade några språng i slutet och det enda jag har o säga är att jag älskar honom så mycket. Världens snällaste Pownie! 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: