S T o R m

axelinaackie.blogg.se / 17 Mars, 2014 - 07:12 / Allmänt

Fönstret i mitt rum är väldigt stort och inte alls tätt, så när det blåser ute blåser det ungefär lika mycket i mitt rum. Bara en random fact som jag gärna vill att ni lägger på minnet.
Jag lade undan mobilen och datorn klockan 9 igårkväll och somnade strax därefter vilket resulterade i att jag vaknade prick klockan 7 utan alarm! Så skönt att vakna av sig själv eftersom att det är ett tecken på att man är helt utvilad.
Tänkte gå upp ur sängen snart och ha en lugn morgon och äta havregrynsgröt till frukost. Inte så jätte gott, men väldigt nyttigt!
Ha en toppen måndag och tänk på att det finns väldigt många andra som har det sämre än dig, så var glad. :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: