Sanningar

axelinaackie.blogg.se / 08 Mars, 2014 - 19:25 / Allmänt

- jag har sämst hy. Jätte mycket finnar på hakan och i pannan... -.-'

- jag äter inte saker som gått ut eller äter på smutsigt porslin.

- jag är jätte bra på att memorera saker. Detta tar jag nytta av i skolan, till exempel memorerade jag en text på 1 hel sida (på spanska) som jag sedan kunde skriva på provet.

- jag gillar inte att åka på småtävlingar. Det är absolut inget fel med att åka på små tävlingar men om jag får välja mellan att åka på en random regional tävling eller hoppträna hemma väljer jag att hoppträna hemma. 

- jag är rädd att någon ska göra mina hästar illa när jag inte är där.

- jag låter ingen annan rida på mina hästar än jag själv, Antonia eller mamma. Eller om någon jag tränar för vill sitta upp tillåter jag självklart det. 

- jag älskar träns. Skulle kunna köpa ett i veckan! 

- när Antonia kvalade till Scandinavium/vann finalen var det 4 st som kom och sa grattis till mig och trodde att jag var Antonia, haha! 






Postat av: Anonym

när är din nästa tävling?

Svar: Vet inte, länge kvar... :(
None None

2014-03-08 @ 22:27:28
Postat av: Anonym

vad brukar du göra när du e sjuk?

2014-03-08 @ 22:27:45
Postat av: Anonym

vad brukar du göra när du e sjuk?

Svar: Ligga i soffan, vara deprimerad och kolla på film/serier. :)
None None

2014-03-08 @ 22:27:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: