Skärpning av babyface

axelinaackie.blogg.se / 26 Mars, 2014 - 06:43 / Allmänt

Blev en liten rolig twist på rubriken där. Klurade på den länge!
Det gick jätte bra att rida ponnyn igår och det kändes jätte bra tills jag.... Ja, ramlade av. HAHAHHAH, hoppas att allt löser sig, mer än så kommer jag inte berätta. ;)
Kommer vara själv nu hela morgonen vilket inte kommer bli så kul. Gillar inte att vara själv över huvudtaget förutom när jag rider ut i skogen själv.
Ska iallafall orda en god frukost bestående av proviva, mackor, kanske ägg och smoothie. 

Efter denna långa, sega och ganska så jobbiga skoldagen ska jag hem och rida. Skoldagen kommer vara jobbig för att vi har ett matteprov... Bambambaaaam
Potter o Bossisen ska trimmas och Poli ska gå på bandet i 30 minuter typ. Måste även få gjort engelskaläxan och spanskaläxan men jag tänkte gör engelskaläxan på rasten så slipper jag bekymra mig över den!
Sötaste kreaturen som vandrar på vår jord^ 

Ska uppdatera bättre idag! Eller jag ska försöka iallafall, man vet ju aldrig vad som händer, jag kanske dör? Nejdå det tror jag inte! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: