Snabb idag!

axelinaackie.blogg.se / 19 Mars, 2014 - 18:19 / Allmänt

Ridit båda 2 nu och de gick finfint! Mycket bättre än igår måste jag tillägga. De fick varsina korta pass för att jag skulle hinna med båda 2 innan ridhuset blev upptaget.
Med Poli tränade jag på att han skulle gå kvar i form även när jag samlade honom. Innan har jag gått från en normal hastighet till så kort galopp som han kan på ganska kort tid och då har det blivit att han har tagit upp huvudet och blivit för hög i formen. Men idag samlade jag ihop galoppen successivt vilket resulterade i att han även kunde samla sig och vara kvar i sin fina form! :)

Jag har börjat med att ta hand om min utrustning och mina hästar väldigt bra. Så idag tvättade jag betten jätte noga och ryktade båda längelänge. #detärnajs

Glömde Olle i stallet så när vi var halvvägs hem fick vi åka tillbaks hahahah




Postat av: Anonym

Kan du skriva ett inlägg om hur det gick kör du tränade polo i söndes? :))

2014-03-19 @ 19:45:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: